Vacature:

Medewerker Klantcontact

(8 tot 40 uur per week)

Duik in de wondere wereld van afval en wijkonderhoud door contact met bewoners via telefoon, e-mail en social media! 

Afval. Dit woord klinkt niet sexy en dat is het natuurlijk ook niet. Je denkt bij afval misschien eerder aan vies en onaantrekkelijk. Toch zit er meer achter afval dan je waarschijnlijk denkt. Net als bij wijkonderhoud. Iedereen heeft iedere dag met afval in zijn of haar omgeving te maken. Jong en oud. Van een brandweer, huisarts of student tot aan een docent, bakker of advocaat. Bij iedereen komt thuis afval vrij en iedereen maakt gebruik van de ruimte die van ons allemaal is. Denk eens aan de ochtend. Bijvoorbeeld afval scheiden na het ontbijt en de hond uitlaten in de buurt. 

Het is een uitdaging voor Dar en dus voor jou als medewerker klantcontact om bewoners uit de regio Nijmegen hierbij te helpen. Bijvoorbeeld door voorlichting te geven en vragen te beantwoorden via telefoon, e-mail, maar ook social media.  Je bent het eerste aanspreekpunt voor bewoners, gemeenten en bedrijven. Ga jij deze uitdaging aan? En wil je samen met ons en bewoners werken aan een schone en frisse omgeving? Dan maken wij graag kennis met je voor de functie Medewerker Klantcontact.

Onze uitdaging/ functie 

Wij zijn op zoek naar een collega voor ons klantencontactcentrum. De functie is in overleg voor een flexibele inzet van 8 tot 40 uur in.  

Als Medewerker Klantcontact: 

  • Handel je telefoontjes, e-mails en social mediaberichten van bewoners af. Je geeft hen bijvoorbeeld informatie en helpt ze verder op weg. Je bent de eerste die het hoort als er klachten of vragen zijn en schakelt dan snel met de juiste afdelingen. 
  • Start je vooral met telefonisch klantcontact en werk je met ons meldingssysteem. Maar er zijn nog veel meer leuke taken waar je langzamerhand steeds meer mee bezig bent. 
  • Plan je afspraken in voor ongediertebestrijding (zoals de bestrijding van ratten), rioolwerken de levering van containers aan huis. 
  • Beoordeel en registreer je meldingen en zorg je voor afhandeling voor de verschillende afdelingen van Dar. 
  • Sta je bezoekers te woord, je zit namelijk af en toe bij de receptie 
  • Doe je, tijdens en buiten de piekmomenten, ook overig (administratief) werk. 
  • Er is altijd ruimte om te verbeteren. Je geeft tips en tops om ons het werk te verbeteren. 


Wat maakt werken bij Dar voor jou ‘fris’ ? 

  • Het gaat om een functie waarbij je een contract krijgt via uitzendbureau Olympia, hierbij is uitzicht op een contract bij Dar als je dat zou willen. 
  • Jouw salaris is afhankelijk van ervaring en is  op basis van 40 uur per week minimaal €2096 bruto per maand. 
  • Je bent onderdeel van een gezellig team. 


Wat jij meebrengt 
 

  • Een MBO werk- en denkniveau. 
  • Bij voorkeur ervaring met werken op een klantenservice.  
  • Je kunt je mondeling en schriftelijk in de Nederlandse taal uitdrukken. 
  • Je bent flexibel in werktijden en dagen. Dat is handig als je bijvoorbeeld nog studeert. Deze baan kan je hiermee dus makkelijk combineren. 
  • Je bent in ieder geval beschikbaar op maandag. Het maken van een rooster gaat in overleg.  Flexibiliteit van beide kanten, vinden wij belangrijk. 


Samenvattend vinden wij het vooral erg belangrijk dat je als medewerker klantcontact flexibel bent en van aanpakken houdt. Blije klanten, daar ga jij voor.