Vacature:

HR Medewerker

Vind jij contact met collega’s belangrijk in je werk en help je mensen graag bij de meest uiteenlopende HR vraagstukken? Ben jij een échte allrounder op het gebied van HR? Dan zoeken we jou!

Bij ons werk je in een Awesome omgeving waar onze gasten magische momenten beleven. Dit doe je samen met een gezellig team aan collega’s. Jij zorgt ervoor dat organisatorisch alles voor dit team geregeld is. Je houdt je o.a. bezig met de personeelsplanning, contracten en het ziekteverzuim. Daarnaast ga jij opzoek naar nieuwe collega’s om ons team te versterken.

Welke uitdaging ga je aan?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor ons personeel. Collega’s stellen je de meest uiteenlopende HR vragen. Jij geeft ze snel en volledig antwoord. Voor vragen die je zelf niet kunt beantwoorden weet jij precies waar je moet zijn.

Je bent verantwoordelijk voor de werving, selectie en onboarding van nieuw personeel. Je zorgt dat de personeelsdossiers op orde zijn en verwerkt verlof- en verzuimmeldingen. Je bent het aanspreekpunt over HR zaken en zorgt ook dat je kennis up-to-date is.

Jij geeft de directie HR advies, verzorgt het rooster voor onze 60 medewerkers en je verzorgt de HR administratie, de salarisadministratie alsmede uiteenlopende andere administratieve taken. Jij zorgt ervoor dat je collega’s goed geholpen worden. Ook teamleiders en het management kunnen bij jou terecht met hun vragen. Jij schakelt gemakkelijk met verschillende lagen van onze organisatie.

Jij bespreekt samen met het management periodiek welke vragen er gesteld worden. Zie jij kansen voor verbeteringen? Jij grijpt deze aan en deelt je ideeën met je collega’s, om de HR processen op die manier verder te optimaliseren.

Naast de vragen die je krijgt op HR, ondersteun je het management bij hun taken. Het betreft een allround rol, maar hebt als aandachtsgebied recruitment en HR. Jij stelt de vacatures op en publiceert deze. Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor de recruitmentadministratie. Binnen jouw werkzaamheden heb je de vrijheid om het werk op jouw manier te doen en neem je verantwoordelijkheid voor je resultaten.

Daarom pas jij bij Planet Awesome

Je staat klaar voor je collega’s. Ze vragen jou graag om advies en weten je te vinden. Ze weten dat ze van jou het juiste antwoord krijgen. Ook waarderen ze je duidelijkheid. Dynamiek in je werk vind jij belangrijk. Je kunt makkelijk switchen tussen verschillende taken die snel na elkaar om jouw aandacht vragen. Dat vind jij prettig. Voor jou mag een werkdag niet saai zijn!

Jij bent als allround HR medewerker in het bezit van een diploma op het gebied van HR. Daarnaast heb je minimaal 1 jaar relevante werkervaring. Relevante HR wetgeving maak jij je snel eigen. Bij voorkeur heb je ook al gewerkt met nmbrs salarisadministratie en L1nda

planner. En als de CAO Horeca je bekend is, zou dat helemaal fijn zijn, maar dat is geen vereiste.

Niet alleen wat je kunt telt. Wij zijn vooral heel benieuwd wie jij bent. Dat vinden we nog belangrijker.

Bijzonder

Bij Planet Awesome krijg je naast een leuke baan, een passend salaris en fijne collega’s nog veel meer extraatjes. Je krijgt korting op onze activiteiten en een leuk team om in te werken. Samen ontdekken we jouw talenten en helpen je dit te ontwikkelen op een manier die bij jou past. Tot hoe ver je groeit, bepaal je zelf. Je mag jezelf zijn, binnen onze professionele kaders. Jouw eigenheid maakt wie je bent.

‘Je collega’s helpen met een glimlach, dat is gewoon bijzonder!

Functie-eisen

Je bent oplossingsgericht,

Je werkt zelfstandig en bent stressbestendig,

Je hebt een afgeronde opleiding op het gebied van HR,

Je bent beschikbaar voor minimaal 32-36 uur per week,

Je bent flexibel, integer, accuraat en je neemt verantwoordelijkheid,

Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift,

Je woont in de omgeving van Nijmegen.

Wij bieden

Een leuke afwisselende functie in een magische werkomgeving. Naast prima arbeidsvoorwaarden biedt Planet Awesome je een uitdagende functie in een vernieuwend bedrijf met enthousiaste collega’s. Wij bieden jou een dienstverband voor 32-36 uur per week. Afhankelijk van je werkervaring en de invulling van (specialistische) werkzaamheden bepalen we jouw startsalaris (conform CAO). Door de informele cultuur is er veel ruimte voor persoonlijke inbreng, groei en ontplooiing en natuurlijk ook plezier.

Solliciteren?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en hebben we je interesse gewekt? Stuur dan jouw CV samen met een motivatiebrief naar ons toe via de mail via onderstaande knop!